پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250801
قطع کامل برق ۱۳ مرکز مجاز استخراج رمزارز در ايام پيک مصرف/ مشترکين کشاوري، صنعتي و ادارات همکاري کنند قطعي برق نداريم
تاریخ انتشار : 1400/04/02 10:51:13
نمایش : 1317
مدير دفتر بار و مصرف شرکت توزيع برق چهار،محال و بختياري گفت: آمار کليه رمزارزهاي مشترکيني که به‌صورت مجاز درحال استخراج اين رمزارزها هستند ۱۳ مرکز است و در اختيار شرکت توزيع برق قرار دارد، که در ايام پيک مصرف که از خردادماه آغاز شده است و تا شهريورماه ادامه دارد کاملا بي‌برق شده‌اند و کمک مي‌کنند براي رفع مشکلات شرايط خاص برقي امسال.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد صالح مدير دفتر بار و مصرف شرکت توزيع برق چهار،محال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: امسال به دليل خشکسالي شرايط خاصي از لحاظ مصرف برق را شاهديم، همچنين ميزان مصرف برق ۲۲ درصد در اين استان افزايش يافته است.

وي اضافه کرد: در همين راستا برنامه‌هاي مديريت مصرف در حوزه‌هاي مختلف فعال شده است و در سطح مشترکين کشاورزي، صنعتي، اداري و... همکاري گرفتيم تا بتوانيم ايام سخت تابستان امسال را پشت سر بگذاريم.

صالح با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌هاي همکاري از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهريور براي شرايط خاصي که در آن قرار داريم افزود: طبق اين تفاهم‌نامه، برنامه‌ريزي لازم صورت گرفته تا در ساعات متفاوت از مشترکين کشاورزي، صنعتي و اداري کمک بگيريم.

 مدير دفتر بار و مصرف شرکت توزيع برق چهار،محال و بختياري با تاکيد بر شرايط سخت امسال به لحاظ برق‌رساني يادآور شد: اگر برنامه همکاري با مشترکين به درستي انجام شود و مشکل خاصي پديد نيايد مطمئنا قطعي برق نخواهيم داشت.

صالح ادامه داد: در بحث مشترکين خانگي از سال گذشته با اجراي برق طرح اميد پروژه‌اي درحال انجام است و اطلاعات مصرف مشترکين برق خانگي در دوره‌هايي که براي آن‌ها قبض صادر مي‌شود بررسي مي‌شود و پله‌هاي مصرف براي آن‌ها مشخص مي‌شود، تاکنون براي يک هزار و ۸۸۱ مشترک پرمصرف نزديک به خوش‌مصرف پيامک صادر شده است و از آن‌ها درخواست شده با تغيير مديريت پله مصرف آن‌ها جابجا خواهد شد.
 
وي بيان داشت: براي مشترکين خوش‌مصرف نزديک به کم‌مصرف هم وضعيت به همين صورت است و اين مشترکان مي‌توانند با مديريت مصرف تخفيف بگيرند.

مدير دفتر بار و مصرف شرکت توزيع برق چهارمحال و بختياري با اشاره به برخورد با متخلفين رمزارزها در کشور گفت: آمار کليه رمزارزهاي مشترکيني که به‌صورت مجاز درحال استخراج اين رمزارزها هستند ۱۳ مرکز است و در اختيار شرکت توزيع برق قرار دارد، که در ايام پيک مصرف که از خردادماه آغاز شده است و تا شهريورماه ادامه دارد کاملا بي‌برق شده‌اند و کمک مي‌کنند براي رفع مشکلات شرايط خاص برقي امسال.

صالح تاکيد کرد: يک هزار و ۱۰۰ دستگاه ماينر غيرمجاز در سطح اين استان جمع‌آوري و به دادگاه معرفي شده است  چراکه يک دستگاه ماينر که بخواهد يک بيت‌کوئين توليد کند معادل ۱۰۰ سال مصرف برق براي يک خانه نياز دارد، شرکت توزيع برق با اقدامات در اين زمينه در چارچوب قوانين مشکلي ندارد اما با متخلفين در اين زمينه برخورد جدي خواهد شد.

وي با بيان اينکه بر اساس پايش‌هاي خاص و گزارش‌هاي مردمي، ماموران دستگاه متخلف را جمع‌آوري کرده و تحويل مراجع قانوني مي‌شود خاطرنشان کرد: متخلفان بايد خسارتي که به شبکه وارد کرده‌اند را پرداخت کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html